14 Nisan 2013 Pazar


4 yorum:

  1. Bütün bu emek ve zahmet bitkileri sevdirmek
    çiçeklerini koklamanız içindir
    Çekinmeden sorun sizi bilgilendirelim

    YanıtlaSil
  2. Sayın Esin meraklı olduğunuz belli hemen okuyorsunuz merak ettim siz kimsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben doğa ve bitki sever bir anneyim Saim bey. Bitkilere ilgim de çocukluğuma dayanır. Annem toprağa ve yeşile sevdalı biri olunca bizde bu yollardan geçiyoruz işte. Sizin de bitkilere olan sevginizi, ilginizi görüyor,Taktir ediyor ve hayranlıkla takip ediyorum efendim. Sevgiler.(Not hesabımdaki ismim kızımın ismidir asıl ismim Esin.)

      Sil
  3. Bu gün bloğunuzu gezdim çok gayretlisiniz eşinizin de meraklı olması güzel Ağaçlar forumunda Ahmeter bahçe benim bahçem
    Bundan sonra daha sık takip edeceğim eşinizi ve sizi tebrik ederim kolay gelsin

    YanıtlaSil