10 Mayıs 2013 Cuma





4 yorum:

  1. Su sümbüllerini seradan bahçeye aldım
    Hostanın güzelliği
    Begonvil
    Çan çiçeği

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Saim bey; Begonvilleriniz he zaman bir numara.
    Su sümbülünün büyüdüğü kaptaki suda parazitler sinekler vs oluşmuyormu?
    Hostanın yaprakları çok güzel, çiçeği beyaz ve kokulumudur?
    Çan çiçeğide şık görünüyor.

    Emeklerinize sağlık, saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. İyi Akşamlar
    Tahminlerim doğru çıktı zaten milaca ismi beni uyarmıştı ben yarım boşnağım annem Saraybosnalı rahmetli oldu
    Bloğunuzu yeni farkettim bu akşam yoğunum müsait zamanda gezeceğim
    Su sümbüllerinin bulunduğu kaptaki suyu ilaçlıyorum
    Hostalar Kanadadan gelmişti
    Begonvile ilgi gösterin sizi mahcup etmmez Selamlar

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar Saim bey;Öncelikle rahmetli annenize allahtan rahmet dilerim, mekanı cennet, yattığı yerler nurlarla dolsun.
    Şu an gözlerim yaşardı. Kan çeker derler ya, bilinç altı çağrışımı olabilir.
    İsmim Melahat. Rahmetli Babam ve Babaannem mila diye hitap ederlerdi.
    Babam Saraybosna'lı 6 yaşında şartlardan dolayı Türkiye'ye gelmişler.
    Blogspotla uzun süredir ilgilenmedim, diğer blogcu da olan bloğumuda politik yazılarımdan dolayı admin biraz altüst edip karıştırdı.
    Begonvili aldığım sekiz ay kadar oldu direkt toprağa diktik, yakın zamanda kavruk kavruk yapraklar verdi gübre bakımınıda yapıyoruz fakat adam olacak gibi değil, bizde coşmasını sabırla bekliyoruz.
    Saygılar selamlar...

    YanıtlaSil